czwartek, 26 stycznia 2012

fightback



Dziś nareszcie w spokoju mogę napisać notkę, nawet nieco nie planowaną ale za każdym razem kiedy tu piszę jest mi o wiele lżej a dzisiejszy dzień był nieco ciężki dlatego teraz wieczorny chillout przy Kari Amirian i Lanie Del Rey i przy książkę którą właśnie wczoraj sobie kupiłam i przeokropnie mnie wciągnęła (tak, tą którą widać na zdjęciu), swoją drogą moglibyście mi polecić jakieś ciekawe książki? Mam ogromną ochotę poczytać, tak dawno tego nie robiłam że się za tym nieco stęskniłam. Dziś miała być sesja ale nie wyszło, nie miałam wystarczająco siły aby wstać rano i po prostu odpuściłam, chyba mam jednak mały kryzys, tak jakbym się trochę wypaliła i zmęczyła pracą na ciągłych obrotach i jak teraz się trochę rozleniwiłam to nie umiem do tego wrócić. Tak więc chyba pora na zmiany. Będzie mniej lecz bardziej przemyślanie i dokładniej. Szukam, cały czas szukam ludzi którzy wykazali by się odpowiedzialnością i włożyli by całą swoją osobę do tej współpracy, ciesze się że mam kilka osób które w tej kwestii sprawdzają się na 100 % a nawet więcej, jednak czasami potrzebuje nowych twarzy i powiem że ostatnio jakoś nie umiem ich znaleźć. Może po prostu potrzebuję czegoś dojrzalszego? Muszę to na spokojnie przemyśleć. Teraz jeszcze naciesze się końcówką ferii dopóki mogę. Dziś na szczęście przemogłam się i zaczęłam sie trochę uczyć, ciesze się że moja organizacja powoli idzie w dobrym kierunku. Takie małe a cieszy. Na jutro chciałam dla was przygotować coś fajnego i specjalnego ale nie wiem czy się wyrobię, dlatego trzymajcie kciuki no i na koniec kilka obiecanych zdjęć studyjnych, o których wspominałam już jakiś czas temu. No i wrazie pytań:http://www.formspring.me/ohyouaresonaive zapraszam tutaj, a wam życzę miłego wieczoru i do następnego postu : )



Modelka: Natalia Kowalczuk
przypominam że to dopiero mój pierwszy raz w studiu i proszę o wyrozumiałość!







6 komentarzy:

  1. świetnie wyszły te stidujne :) ale sama ustawialas lampy itp?

    OdpowiedzUsuń
  2. na początku mi własciciel studia pokazał jakie sa mozliwosci a potem sama sie bawiłam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam przeczytać tę książkę. Oglądałam film i jest świetny :-) Mnie ostatnio zainteresowała książka Charlie. :-) Załóż sobie konto na lubimy czytać, można znalezc dużo ciekawych książek i poczytać opinie czytelników ;] Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie, załóż sobie konto na lubimyczytać, bardzo fajny portal! Fajnie w obsłudze i takie tam szmery bajery. :3
    Ale te studyjne ślicznie wyszły! Fajnie, że spełniasz swoje marzenia :]

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękne to z kubeczkiem<3 jesteś taka kochana. buziak w czółko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądałam film Jeden dzień, ale pewnie książka jak zwykle lepsza :)

    OdpowiedzUsuń