sobota, 28 stycznia 2012

heavy in your arms


Dobry wieczór, witam wszystkich. Lubię obrobić się ze wszystkim i z czystym sumieniem napisać notkę nigdzie nie pędząc. Tak więc moje ferie dobiegły końca, ale nie dołuje się tym, staram sie myśleć pozytywnie. To były jednak średnio udane ferie, mimo wszystko liczyłam że więcej podziałam i uda mi się zaliczyć więcej niż 3 sesje. Ale nie powiem że nie jestem zadowolona dlatego że dostałam świetną propozycje współpracy i już w połowie lutego ruszam z jego realizacją, jeśli sie uda to naprawdę może wyjść z tego coś odlotowego i tego na co tak długo czekam. Co do moich wielkich planów notkowych - jedna notka jest w przygotowaniu i mam nadzieje że do połowy tygodnia z nią skończę. Wczoraj w końcu aby totalnie nie zwariować wyszłam z domu na małą i średnio planowaną sesje, efekty mnie zadowalają jak na spontaniczną sesje jednak bardziej cieszy mnie to że spędziłam miło czas i poznałam nowych ludzi. Tak poza tym to strasznie wciągnęłam się w książkę o której mówiłam w poprzedniej notce, jest wspaniała i dzięki za polecenie filmu ale obejrzę go dopiero gdy skończę czytać książkę którą swoją drogą prawie już ''pochłonęłam''. Również dziękuje za propozycje książek, mój książkowy stoliczek ugina się pod stertą książek co bardzo mnie cieszy. Jednym z moich postanowień noworocznych też jest przeczytanie jakiejś książki w oryginale, pewnie nie wiele z niej zrozumiem ale myślę że warto spróbować. No i tak żeby było na co popatrzeć efekty z wczorajszej sesji, no i jeśli macie pomysły na notki albo jakieś specjalne prośby co do notek albo do tego żebym o czymś napisała czy po prostu wyrazić opinie o notce to piszcie na moim formspringu: http://www.formspring.me/ohyouaresonaive


mod: Dominika Jaworska


a tak na koniec zdjęcie z dzisiejszych wygłupów i miło spędzonego wieczoru:

Do nastepnego postu, xoxo

6 komentarzy:

  1. ostatnie - jakie słodkie ! :D + ej ja jak byłam w Warszawskim Starbucksie to dali mi ten papierowy kubek :c

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz pokazać swój pokój w nastepnej notce, albo jakies ciuchy pokazać

    OdpowiedzUsuń
  3. już pokazała swój pokój ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak powiesz że chcesz na miejscu wypić to dadzą ci taki : DDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakiego sklepu jest to zdjęcie wystawy :) ?

    OdpowiedzUsuń