sobota, 21 stycznia 2012

xoxo




Miałam napisać notkę już kawałek czasu temu jednak jak zwykle jestem w niedoczasie, mam nadzieje że mi
wybaczycie. Minął tydzień ferii a ja w zasadzie nic nie zrobiłam, oprócz tego że w czwartek spełniłam swoje małe marzenie o sesji zdjęciowej w studiu, efekty można oglądać na moim fanpagu lub fotoblogu, jednak więcej zdjęć wstawię tutaj kiedy tylko się z nimi uporam. Miałam w planach się uczyć, jednak zakończy się tylko na planach, nie mam najmniejszej motywacji do tego aby zabrać się za lekcje. A w tym tygodniu mam zamiar zabrać się za zdjęcia, mam dosyć siedzenia w domu i marnowania czasu, dlatego pomysłów mam mnóstwo, czasu też, potrzebne mi tylko osoby do zrealizowania moich pomysłów. No a żeby nie było tak nudno i nie było tylko mojego ''peplania'' obiecane zdjecia mojej oazy spokoju i miejsca w którym uwielbiam spędzać czas - mianowicie mój pokój. Od półtora roku zamieszkuje sobie mój ukochany pokoik na poddaszu o którym zawsze marzyłam! Mam dla was kilka zdjęć, jednak od razu z góry przepraszam ponieważ nie posprzątałam i na zdjęciach widać moje bałaganiarstwo : )


Mimo że mieszkam w nim już półtora roku to nadal nie jest on do końca zrobiony tak jak bym chciała, nadal czekam na moje wymarzone łóżko, nawet materac już kupiłam ale nadal łóżka jak nie było tak nie ma. Poza tym jest jeszcze kilka szczegółów które chciałabym ulepszyć - np poprzyklejać na ścianie zdjęcia ale tak jak już mówiłam, nigdy nie mam na nic czasu i oczywiście na wywołanie zdjęć też nie. Muszę wziąć się w garść, nawet napisałam sobie plan mojego dnia którego miałam się trzymać - oczywiście staram się to wykonywać jednak moje lenistwo bierze górę. Oprócz tego chciałabym przestać być taką bałaganiarą, może zna ktoś jakieś sposoby żeby przestać zostawiać za sobą tak okropny bałagan? Moja mama jest już u kresu wytrzymania ze mną a mi samej osobiście bałagan nie przeszkadza, no bo przecież geniusz panuje nad chaosem prawda? W zasadzie to wszystko co dla was przygotowałam, mam do was ogromną prośbę...piszcie co byście chcieli abym zamieszczała w notkach, może macie jakieś pomysły które mogłabym zrealizować? Z checią się tego podejmę..dlatego też jeśli macie propozycje to piszcie je na moim formspringu: http://www.formspring.me/ohyouaresonaive. Ja sie z wami żegnam, idę oddawać się takim super przyjemnością jak sprzątanie w szafkach. Miłej soboty i do następnego postu.


7 komentarzy:

  1. możemy sobie przybić piątkę z tym bałaganem :D i przypomniałaś mi o wywołaniu folderu "do wywołania" (ok. 200 zdjęć... :D), który tak zalega na dysku od jakiegoś czasu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę wpaść i rozsiąść się w Twoim cudownym fotelu? (:

    OdpowiedzUsuń
  3. przyjemny masz ten pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. raaany, ta ściana przy łóżku, najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. huhu , a wiec mam taki sam wisiorek < drzewko> :D
    a pokoj masz śliczny , i bałaganu jako takiego nie ma :)
    twoje zdjecia ogółem BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny pokój :D !!! Zdjęcia też cudowne

    OdpowiedzUsuń